Pasak jo, išaugusiai apyvartai įtakos turėjo tiek vidinės, tiek išorinės priežastys. „Viena vertus, Lietuvai rengiantis narystei ES, buvo juntamas vis didesnis Vakarų kompanijų susidomėjimas „Audimo“ produkcija. Kita vertus, sėkmę lėmė ir naujai įdiegta logistikos sistema, leidusi operatyviau ir lanksčiau patenkinti klientų užsakymus“, – sakė R. Povilaitis.
„Audimas“ prognozuoja, kad 2004 metais bendrovės pardavimai turėtų išaugti iki 80 mln. litų arba 10 procentų daugiau nei 2003 metais. Šiais metais bendrovė planuoja ir toliau stiprinti bendradarbiavimą su dabartiniais užsienio partneriais, taip pat didelį dėmesį skirti „Audimo“ prekės ženklui Baltijos šalių rinkose įtvirtinti.
Pasak R.Povilaičio, per praėjusius metus bendrovė atidarė jau antrąją savo vardo parduotuvę Latvijoje, o metų pabaigoje – žengė ir į Estijos rinką. 2003 metais drabužių su „Audimo“ prekės ženklu pardavimai išaugo 7 procentais ir sudarė 15,52 mln. litų.