"Savo prekybos tinkle turime šešias parduotuves, skirtas tik didmeninkams, taip pat turime prekybos bazes "Maxima bazė" ir "Hyper Maxima", kurių asortimentas yra orientuotas ir į didmenininkus. Be to, šios kortelės galioja iš viso 37 Lietuvos parduotuvėse ("Maxima", "Media"), todėl pirkėjui patogu apsipirkti", - BNS teigė "VP Market" Komercijos departamento direktorius Renatas Vaitkevičius.

"VP Market" papildomą nuolaidą pirkėjui, perkančiam jos prekybos tinklo parduotuvėse, suteikia mėnesio pabaigoje. Nuolaidos dydis priklauso nuo apsilankymo parduotuvėse skaičiaus, pirkinių dydžio ir jų asortimento.

"Artimiausiu metu dar aktyviau platinsime šias korteles, ir tai labai pasijus. Mūsų asortimentas orientuotas ir į didmenininkus, todėl tiesiogiai į juos pretenduojame", - sakė R.Vaitkevičius.

Tokios nuolaidų kortelės yra naujiena Lietuvoje, tačiau jos populiarios Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje.

Antrąją vietą po "Vilniaus prekybos" Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje užimančios prekybos sistemos IKI finansų direktorius Aidas Mackevičius BNS teigė, kad tinklas tokių kortelių pirkėjams nesiūlo. Pasak jo, tinklo parduotuvių savininkai tiesiog sudaro sutartis su nuolatiniais pirkėjais, iškart numatydami tam tikras nuolaidas.

Pasak A.Mackevičiaus, IKI prekybos tinklas jungia pavienes bendroves, todėl būtų sudėtinga, nors įmanoma, įvesti pirkėjo lojalumo korteles.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją