Daugiausiai tarptautinių turizmo parodų rengiama žiemą ir pavasarį – prieš prasidedant aktyviausiam turistiniam vasaros kelionių sezonui.

“Atsižvelgiant į prioritetines bei svarbias rinkas, tarptautinės turizmo parodos skirstomos į “pagrindines“ ir “nišos“ parodas, - sako VTD direktorius Alvitis Lukoševičius. - “Pagrindinė“ paroda – gerai žinoma, didelė specializuota paroda, kuri apima pasaulinę rinką, pritraukia pirkėjų iš įvairių šalių, gausiai lankoma ir kurioje Lietuvos turizmo verslo atstovų dalyvavimas ypatingai svarbus. “Nišos“ paroda apima rinką, kurioje Lietuvos turizmo ištekliai ir paslaugos turi potencialių pardavimo galimybių ir yra svarbios Lietuvos turizmo augimui”.

Turizmo parodose ne tik pristatomos šalies turizmo galimybės, bet ir formuojamas šalies turizmo įvaizdis. Parodų lankytojams suteikiama įvairiapusė informacija apie šalį (istorinį ir kultūrinį paveldą, ekonomiką, infrastruktūrą, paslaugas ir pan.).

2003 m. dalyvavimui tarptautinėse turizmo parodose buvo panaudota 1,127 mln. Lt, iš jų 326 tūkst. Lt skyrė VTD, 468 tūkst. Lt – LR Ūkio ministerija, 333 tūkst. Lt – turizmo verslo atstovai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją