Daugiausiai vartotojų kreipėsi dėl įsigytų elektrotechnikos gaminių kokybės – 422, lyginant su 2009 m. tuo pačiu laikotarpiu, skundų dėl elektrotechnikos gaminių gauta 28 proc. mažiau.

Mažiau skundų šiemet gauta ir dėl baldų – 66 skundai. Tačiau dėl odos ir avalynės šių metų I pusmetį skundų gauta 10 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu – 194 skundai. Šiemet 24 proc. daugiau skundų gauta ir dėl tekstilės gaminių.

Paslaugų srityje 2010 m. I pusmetį dažniausiai skųstasi dėl autoservisų paslaugų – gauti 29 skundai, tačiau lyginant su 2009 m. tuo pačiu laikotarpiu – skundų sumažėjo 25 proc. Tačiau skundų dėl cheminio valymo ir skalbimo paslaugų šių metų I pusmetį gauta 46 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Inspekcija primena, kaip pateikti skundą dėl netinkamos kokybės prekės/paslaugos. Pastebėjus produkto trūkumą, kaip galima greičiau pateikite skundą. Pirmiausiai kreipkitės į pardavėją/paslaugos teikėją. Jei jis atsisako nagrinėti jūsų skundą, pateiktą žodžiu, pateikite rašytinį skundą, jame išdėstykite problemą ir savo reikalavimus. Jei pardavėjas neatsako raštu per 10 dienų arba jo atsakymas Jūsų netenkina, kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (nemokamas telefonas: 8 800 55551, www.vnmpi.lt).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)