Anot „Topo grupės” valdybos pirmininko Aurelijaus Rusteikos, tai, kad tokios kompanijos ateina į Lietuvą, yra pozityvi žinia, kokių itin trūksta šiuo nelengvu sąstingio laikotarpiu. Tikimasi, jog naujo žaidėjo atėjimas išjudins rinkos procesus bei paskatins didesnį vartojimą.

Abu partneriai sutarė, jog „Euronics“ ir „Topo centras“ nėra tapatūs prekybos tinklai – pirkėjų analizė rodo, jog orientuojamasi į skirtingas vartotojų kategorijas, skirtingą prekių asortimentą, skiriasi parduotuvių formatai. „Topo centras“ – tai šeimos tinklas, kur žmonės gali rasti jiems reikalingiausių prekių namams už priimtiną kainą, o „Euronics“ orientuojasi į tą vartotojų segmentą, kuriems elektronikos ar buities prekės reiškia kiek daugiau nei tik funkcionalų kokybišką daiktą buityje. Šie žmonės domisi technikos naujovėmis ir siekia jas įsigyti, nori koja kojon žengti su pasauline modernių technologijų rinka.

„Euronics” – tai vienas didžiausių Europos elektronikos ir buities prekių tinklų, kurio metinė apyvarta siekia 13,7 mlrd. eurų. Šis tinklas yra atstovaujamas net 29 Europos šalyse ir šiuo metu jungia 6,4 tūkst. elektronika ir buitine technika prekiaujančių kompanijų, kuriose dirba apie 50 tūkst. žmonių.

Šiandien „Topo centras“ jungia 36 parduotuves 25 Lietuvos miestuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją