Ogmios centras“ skaičiuoja, kad išparduotuvių apyvarta išaugo nuo 50 iki 150 proc. Kai kurios iš jų, taikiusios didesnes nuolaidas, pasiekė net 400 proc. apyvartos augimą. Didžiausia apyvarta buvo užfiksuota parduotuvėse, kurios pasiūlė didesnį asortimentą. Populiariausios buvo „Apranga“, „Puma“, „Danija“, „Triumph“ išparduotuvės, pirkėjai taip pat noriai pirko „Viggos x jeans“, „Audimas“, „Walking“ ir „Žygio batai“ išparduotuvėse.

„Atidaryta naujoji „Aprangos išparduotuvė" šiai dienai yra vienintelė naujos koncepcijos išparduotuvė. Pirkėjų srautas ir apyvartos akivaizdžiai patvirtino, kad ši koncepcija pasiteisino. Atidarymo savaitgalio rekordiniai rezultatai parodė, kad outlet‘ų koncepcija lietuviams patinka, nes per atidarymo savaitgalį į išparduotuves sugūžėjo minios pirkėjų“, – teigia vienos didžiausių drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos" grupės vadovas Rimantas Perveneckas.

Po rekonstrukcijos „Parkas Outlet" prekybos plotas padidėjo 5,3 tūkst. kv. m. Iš viso išparduotuvių centre po rekonstrukcijos veikia 54 išparduotuvės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją