Konsorciumo "Klaipėdos terminalas" direktoriaus ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos nario Vaidoto Šileikos teigimu, nors konteinerių per Klaipėdos uostą šįmet gabenama gerokai daugiau (26 proc. daugiau nei 2002 metais), visgi šio krovinio apyvarta galėtų būti gerokai didesnė.

"Mes negalime klientams garantuoti, kad iš laivo iškrautas krovinys greit sulauks savojo vagono, nes jų paprasčiausiai trūksta, monopolistai "Lietuvos geležinkeliai" visiškai nesistengia pritraukti daugiau krovinių, jis dirba nelanksčiai", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė V.Šileika.

Pasak jo, jau ne vienas svarbus klientas dėl šios priežasties pasuko Latvijos ar Estijos uostų link.

"Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Jonas Biržiškis sakė, kad įmonė imasi visų priemonių, kad klientai būtų aprūpinti vagonais pagal jų poreikius, tačiau šįmet į juos investuoti neketina, apskritai platforminių konteinerinių vagonų artimiausiu metu įsigyti neketinama. Jis siūlė krovimo bendrovėms pačioms įsigyti vagonų.

Anot "Lietuvos geležinkelių" vadovo, problema yra ta, kad konteineriniai vagonai pakraunami Lietuvos bei Vokietijos geležinkeliuose ir siunčiami į Rusiją ir Baltarusiją. Jeigu šių vagonų Rytuose trūksta, jie tiesiog į Lietuvą negrąžinami.

J.Biržiškis taip pat tikino, kad įmonė modernizuoja senuosius paprastuosius platforminius vagonus - jau 470 vagonų pritaikyti konteineriams vežti.