„Neretai GVKA sulaukia nusivylusių ir nepatenkintų žmonių skambučių. Dažniausiai jie skundžiasi dėl nuslėptų papildomų mokesčių, neaiškių sutarties sąlygų. Pasigirsta kaltinimų ir iš įvairių institucijų dėl neatsakingo greitųjų vartojimo kreditų bendrovių skolinimo. Mes galime atsakyti tik už GVKA narius. Ar kitos greitųjų vartojimo kreditų bendrovės tikrina kliento mokumą, ar asmens duomenys yra saugūs, ar tinkamai identifikuojamas vartotojas, ar aiškiai ir suprantamai pateikiamos sutarties sąlygos, ar bendrovės konsultuoja savo klientus, ar gali pasiūlyti sudaryti individualius skolos grąžinimo grafikus, mes atsakyti negalime“, — teigia Kristina Nemaniūtė.

Anksčiau pranešta, kad beveik kas penktas gyventojas, paėmęs greitąją paskolą, nesugeba laiku jos grąžinti. Metinės tokių paskolų palūkanos skaičiuojamos šimtais procentų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją