Maždaug metus trukę CUP pertvarkymo darbai kainavo apie 40 mln. litų. CUP valdanti bendrovė „Baltic Business“ didžiąją dalį investicijų finansavo gavusi ilgalaikę paskolą iš Vilniaus banko. Rekonstruotas penkių aukštų CUP pastatas yra 20 tūkst. kvadratinių metrų ploto. Prekybai nuomojama apie 12 tūkst. kvadratinių metrų.

Kaip teigė CUP generalinis direktorius Romas Petruškevičius, visi prekybos plotai centre jau išnuomoti, sudarant ilgalaikes nuomos sutartis, ne trumpesniam kaip penkerių metų laikotarpiui. „Patalpų paklausa buvo tikrai didelė. Nuomininkai įvertina tai, kad CUP yra miesto centre, galima patogiai privažiuoti automobiliu. Svarbus ir istorinis aspektas: juk CUP nuo seno buvo centrinis prekybos kompleksas“, – sakė CUP vadovas.

Iš viso su CUP sutartis pasirašė apie 100 įvairaus pobūdžio įmonių, tarp jų – „VP Market“, „Sarma“, Alma littera“, „Lelija“, „Kristiana“, „Aukso centras“, „Drogas“, „Kelionių opera“, „Skorpiono takas“, „Sportline“ ir daugelis kitų.

Pirmasis CUP aukštas skirtas maisto produktams ir įvairioms smulkioms buities prekėms, antrasis – rūbams ir avalynei, trečiasis – galanterijai, odai ir papuošalams, ketvirtasis – sporto, turizmo ir laisvalaikio prekėms, penktasis – vaikų prekėms ir žaislams.

„Mes norime laikytis naujos koncepcijos, kai tam tikros rūšies prekės koncentruojamos vienoje vietoje. Esu tikras, kad pirkėjui daug patogiau, kai vienoje vietoje siūlomi tik batai, kitoje – tik elektronika, trečioje – tik sporto prekės. CUP žmogui nereikės blaškytis, nes visos panašaus tipo prekės bus parduodamos tame pat aukšte“, – prekybos centro koncepciją apibūdino R.Petruškevičius.

Penktajame CUP aukšte taip pat veiks lietuviškos, amerikietiškos ir Libano virtuvės restoranai. Be to, šalia centro įrengta penkių aukštų parkingas, kuriame numatyta vietos penkiems šimtams automobilių.

Atverdama duris labai sparčiai augančiame Vilniaus verslo rajone CUP turės konkuruoti su netoliese steigiamais kitais prekybos centrais. Tačiau, R.Petruškevičiaus įsitikinimu, didelės grėsmės konkurencija nekelia, atvirkščiai – ji gali padėti pritraukti daugiau pirkėjų.

„Vargu ar bus taip, kad žmonės eis tik į vieną kurį prekybos centrą. Greičiausiai jie apsilankys ir pas mus, ir pas konkurentus, o tai naudinga ir vieniems, ir kitiems“, – sakė CUP generalinis direktorius. Jo įsitikinimu, dėl konkurencijos galų gale laimės vartotojas.

Planuojama, kad investicijos į centro rekonstrukciją atsipirks per dešimtmetį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją