Pasaulio čempionatas yra organizuojamas "Junior Achievement" kompiuterinio modeliavimo VEMP (Vadybos ir ekonominio modeliavimo pratybų) programos pagrindu.
Šių varžybų metu dalyviai tampa virtualių konkuruojančių verslo įmonių vadovais. Situaciją rinkoje, atsižvelgiant į dalyvių sprendimus, modeliuoja kompiuteris. Laimi daugiausiai pelno uždirbusi "verslo įmonė".
Trys etapai vyko neakivaizdžiai - internetu. Varžybų finale geriausios 8 komandos varžėsi jau akivaizdiniame turnyre. Į finalą pateko po vieną komandą iš Lietuvos, Baltarusijos, Bulgarijos, Rumunijos, Japonijos, dvi komandos iš Rusijos ir viena tarptautinė komanda.
Viešoji įstaiga "Lietuvos Junior Achievement" (LJA) yra nepelno organizacija, kuri diegia rinkos ekonomikos mokomąsias programas Lietuvos mokyklose. Kompiuterinis rinkos modeliavimas - sudedamoji LJA mokomųjų programų dalis. 2003-2004 mokslo metais pagal LJA programas mokysis daugiau kaip 20 tūkst. moksleivių.
LJA misija - ugdyti Lietuvos jaunimą laisvosios rinkos dvasia, mokyti suprasti verslą ir ekonomiką, puoselėti iniciatyvą, verslumą ir lyderio savybes.