Lyginamu metu LBS apyvarta padidėjo 3,5 proc. - nuo 70,72 mln. litų iki 73,2 mln. litų. "Jei neįvyks kas nors nenumatyta, antrojo pusmečio tikimės geresnio, nes paprastai jis būna sėkmingesnis už pirmąjį", - Eltai sakė LBS finansų direktorius Jonas Nazarovas.

Pasak bendrovės finansų direktoriaus, šiemet pirmojo pusmečio rezultatams įtakos turėjo didesnės negu planuota remontų sąmatos, keitėsi kai kurių laivų maršrutai, todėl negauta dalies lauktų pajamų, tačiau viskas susinormalizavo.

Nuo rugsėjo mėnesio pradžios keltų bendrovė ketina apytiksliai 20-25 proc. padidinti atlyginimus savo darbuotojams - tai padidins jos kaštus bei turės įtakos veiklos rezultatams. Neįskaitant antrinių bendrovių, LBS dirba apie 500 žmonių, iš jų dauguma jūrininkai. Pagal kolektyvinę sutartį, pasirašytą su Lietuvos jūrininkų sąjunga, pirmasis jūrininkų atlyginimų kėlimas buvo praėjusių metų rugsėjį, o antrasis prasideda šių metų rugsėjį. Bendrovė tikisi, kad jai šiuos metus pavyks baigti arba su nuliniu balansu, arba uždirbti iki apytiksliai 6,5 mln. litų pelno. Pernai ji patyrė 475 tūkst. litų nuostolio, kuris buvo padengtas nepaskirstytu pelnu.

LBS priklauso devynios antrinės bendrovės - "Krantas Shipping", "Laivyno technikos priežiūros bazė", "Lita Shipping", "Krantas Travel", "Krantas Forwarding", "Baltijos keltų terminalas", "Lisco Crew" bei dvi iš privatizuotos ir išskaidytos "Lisco" bendrovės "paveldėtos" vieno laivo bendrovės, registruotos Kipre - "Auksė Multipurpose Shipping" bei "Rasa Multipurpose Shipping".

Įstatinis LBS kapitalas sudaro 323,007 mln. litų, "DFDS Tor Line" jame priklauso 86,26 proc. dalis. Birželio pabaigoje "DFDS Tor Line" pranešė, kad jungsis su kita antrine DFDS grupės įmone - "DFDS Seaways" - ir nustos veikti kaip juridinis asmuo.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją