Bendrovės "Neptūno vandenys" atstovų teigimu, nuo 1998 metų klaidinamam vartotojui sunku atskirti produktą, ženklinamą "mineralinis vanduo" nuo produkto, paženklinto "mineralizuotas vanduo", nors jie yra skirtingos kilmės ir gaminami pagal skirtingus reikalavimus, penktadienį teigiama dienraštyje "Verslo žinios".

"Neptūno vandenų" direktorius Gintas Petrus sako, kad "mineralinio vandens" ir "mineralizuoto vandens" terminai yra tiek panašūs, kad net viešosios maitinimo įstaigos bei prekybos tinklai neteisingai vartoja produktų pavadinimus.

Mineralinio vandens "Fuldataler" atstovas Rytų Europai Virgis Majorovas pažymi, kad pagal Lietuvos įstatymus, "natūralus mineralinis vanduo" yra gaunamas iš mineralinio vandens šaltinių ir išpilstomas tiesiai į butelius. Yra leidžiama tik pašalinti kai kurias chemines medžiagas ir prisotinti anglies dvideginio.

Bendrovės "Birštono mineraliniai vandenys ir Ko" komercijos direktorius Robertas Šnaras sakė, kad jų bendrovė pilsto tiek mineralinį vandenį, tiek gamina mineralizuotą. Jo manymu, žmonės, kurie domisi vandeniu, jį atskiria.

"Žemaitijos pienas", pilstančios ir realizuojančios mineralinį "Tichės" vandenį, gamybos direktorė Irena Baltrušaitienė sako, kad vartotojas turi aiškiai žinoti, ką perka, o tam tikros institucijos neturėtų leisti klaidinti vartotojų. "Kai mažai kontrolės, daugelis savivaliauja, tačiau vartotojas turi aiškiai žinoti, kas yra natūralus, o kas yra dirbtinis vanduo", - teigia I. Baltrušaitienė.

Konkurencijos tarybos pirmininkas Rimantas Stanikūnas sako, kad tokią padėtį reikėtų ištirti ir tik tuomet priimti galutinį sprendimą. "Neatlikus tyrimo sunku ką nors komentuoti, pirmiausia reikėtų apklausti vartotojus ir pažiūrėti, ar juos tikrai klaidina šios sąvokos ir ar jie ką nors žino apie vandens skirtumus. Gavę "Neptūno vandenų" oficialų kreipimąsi, būtinai imsimės tam tikrų priemonių", - aiškina R.Stanikūnas.