“Neptūno vandenų” direktoriaus Ginto Petraus teigimu, šiemet pardavimų augimą labiausiai skatino įvestos naujos pakuotės formos, taip pat palaipsniui didėjantis negazuoto mineralinio vandens suvartojimas Lietuvoje, palyginti su gazuoto.

“Tiesa, nekaršta vasara kol kas kiša mums koją. Jei užeitų karščiai, per mėnesį vandens parduotumėme kur kas daugiau. Tikimės, kad liepos pabaiga ir rugpjūtis atneš karštesnius orus”, - sako bendrovės direktorius.

Liepą UAB “Neptūno vandenys” pasirašė platinimo kontraktą su dar vienu mažmeninės prekybos tinklu "Iki". “Orientuojamės į intelektualų, kokybę vertinantį pirkėją, todėl mūsų vandens sunkiau surasti kioskuose, kur vyrauja limonadai ar pigūs vaisvandeniai. Kartu su didžiaisiais prekybos tinklais esame numatę vartotojams skiepyti supratimą, kuo skiriasi natūralus mineralinis vanduo nuo visų kitų “pagamintų” vandenų”, - pabrėžia G. Petrus.

Tiek rinkos analitikai, tiek vandens gamintojai vieningai sutinka, kad mūsų šalyje keičiasi vartojimo kultūra ir lietuviai išgeria vis daugiau fasuoto vandens. Tendencijas patvirtina ir didžiuosiuose prekybos centruose gausėjantis natūralaus mineralinio ir geriamo vandens pasirinkimas. Ypatingai vandens gamintojus optimistiškai nuteikia didėjantys negazuoto vandens pardavimai – kai kuriuose į kokybę vertinantį pirkėją orientuotuose prekybos centruose jau parduodama daugiau negazuoto vandens, nei gazuoto.

“Tai svarbus ženklas, rodantis, kad žmonės supranta natūralaus mineralinio vandens privalumus, palyginti su vaisvandeniais, gazuotu vandeniu ir kitais pagamintais gėrimais”, - sako “Neptūno vandenų” direktorius. – “Tiesa, rajonuose vartojimo tradicijos keičiasi ne taip greitai, bet manau, kad per 2-3 metus Lietuvoje 50% parduodamo vandens rinkos sudarys negazuotas vanduo, kuris po 5 metų turėtų užimti iki 75 proc. fasuoto vandens rinkos, kaip tai jau kurį laiką yra V. Europoje.”

“Vaisvandenių negaminame ir neplanuojame gaminti, koncentracija ties vienu produktu yra svarbi mūsų versle. Tiesa, prekiaujant vien natūraliu mineraliniu vandeniu apyvarta auga ne taip greitai, kaip plečiant asortimentą limonadais ir kitais pagamintais gaiviaisiais gėrimais. Tačiau iš kitos pusės tai leidžia sutelkti visus resursus ir dėmesį vienam – išskirtiniam produktui, jo privalumų populiarinimui bei naujų technologijų diegimui”, - sako bendrovės direktorius Gintas Petrus.

Šiemet “Neptūno vandenys” planuoja parduoti virš 3 mln. litrų natūralaus mineralinio vandens.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją