B. Rubesa pabrėžė, kad kontrabandinių degalų kiekiai Latvijoje laipsniškai mažėja. Pavyzdžiui, praėjusiais metais toks kuras sudarė iki 40 procentų viso mažmenininkų parduoto kuro. Pasak "Statoil" direktorės, didžiausią kontrabandinių degalų dalį sudaro dyzelinis kuras.

Pasakodama apie galimus kontrabandos kelius, B. Rubesa paminėjo incidentą, kuriuo metu taksi furgonas patraukė į mišką tarp Liepojos ir Rygos, kur jo laukė degalų cisterna. "Kaip manote, ar buvo užmokėti mokesčiai už perpylimą?", - klausia B. Rubesa.

Ji pažymi, kad dabar jau nebepopuliaru gabenti kontrabandinį kurą mažai žinomais miško keliais. Naujas kontrabandininkų pamėgtas būdas - neteisingai deklaruoti įvežamus degalus. Labiausiai paplitusi apgaulė - vietoj dyzelino deklaruoti krosnių kurą.

Anot B. Rubesos, kontrabanda atvežamas mažo oktaninio skaičiaus kuras vėliau yra dirbtinai pagerinamas tam tikromis cheminėmis medžiagomis Ekspertai yra įsitikinę, jog tam, kad kova su kontrabanda būtų sėkminga, reikėtų sustiprinti krovinių kontrolę pasienyje ir griežčiau tikrinti kompanijas, parduodančias kurą mažomis kainomis. B. Rubesa nebejoja, jog jei "Statoil" parduodamų degalų kaina keliais santimais skiriasi nuo vietinių degalinių teikiamo kuro, jis buvo gautas įtartinu būdu.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją