Bendrovės generalinio direktoriaus D.Kalinos manymu, “Čili“ tinklo rezultatai yra optimalūs, o juos leido pasiekti lanksti tinklo strategija, greita reakcija į pokyčius, poreikius atitinkantys pasiūlymai už priimtiną kainą.

„Čili Holdings“ teigia, kad klientų skaičius jų restoranuose nesumažėjo. Anot D.Kalinos, trečiąjį šių metų ketvirtį svečių restoranuose padaugėjo 11 proc. Pernai tą patį laikotarpį lankomumas augo 8 proc.

„Artimiausiais metais daug dėmesio ir toliau skirsime veiklos optimizavimui bei orientacijai į mūsų restoranų svečią. Tuo pat metu toliau ieškosime ir įvairiausių plėtros galimybių plėsdami tiek savo valdomų restoranų tinklą Lietuvoje, tiek didindami franšizės pardavimus“, - ateities planais dalijosi „Čili Holdings“ generalinis direktorius.

Šiuo metu „Čili Holdings“ restoranų ir kavinių tinklą sudaro 81 viešojo maitinimo įstaiga, tarp kurių – „Čili pica“, „Čili kaimas“, „Čili Kinija“, „Čili bistro“ ir „Čili kava“. Įmonės restoranai taip pat veikia Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje bei Rusijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją