„TEZ TOUR siekia sukurti ir įgyvendinti prevencines priemones, kurios klientams padėtų kuo daugiau sužinoti apie planuojamą kelionę - viešbučių kategorijas, apie juose teikiamas arba neteikiamas paslaugas, skrydžius, ekskursijas bei kitas į kelionės paketą įeinančias paslaugas dar prieš išvykstant į kelionę. Ne vienerius metus dirbdami turizmo rinkoje pastebime, kad didžiausi nesklandumai kyla dėl situacijos pervertinimo ir savo teisių nežinojimo“, - komentavo TEZ TOUR Lietuva direktorius Aleksandras Sukovas.

„Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vienas pagrindinių prioritetų – sukurti Lietuvoje aukštus Europos Sąjungos standartus atitinkančią vartotojų teisių apsaugos sistemą. Džiaugiamės, kad verslo pasaulio atstovai patys demonstruoja atsakingumą ir norą bendradarbiauti su vartotojų teisių gynėjais. Su TEZ TOUR pasirašyta sutartis – pirmoji tokio pobūdžio Lietuvoje. Tikimės, kad šiuo pavyzdžiu paseks ir kiti kelionių organizatoriai, dėl ko turizmo srityje nepatenkintų vartotojų tik mažės“, - sakė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius Feliksas Petrauskas.

Pagal TEZ TOUR ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos pasirašytą susitarimą bus įgyvendinama informacinė edukacinė kampanija, kurios metu visuomenei bus pristatyti projektai - keliautojo atmintinė, organizuojamos diskusijos, atsakymai į klientų klausimus Lietuvos dienraščiuose, naujienų portaluose, radijo bei televizijos laidose.
Pagal pasirašytą susitarimą Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kaip pagrindinė institucija, besirūpinanti Lietuvos vartotojų teisėmis, taps informacinių rubrikų ir atsakymų į kylančius klausimus partnere.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją