Neseniai "Klaipėdos nafta" su šalia krantinę iš valstybės besinuomojančiu Krovinių terminalu lygiomis dalimis įsteigė naftos produktų ekspedijavimo bendrovę "Klaipėdos transporto servisas". Ji ketina perimti naftos produktų srautus iš ekspeditorių, gabenančių ne savo krovinius ir gaunančių pajamas tik už jų ekspedijavimą.

Vakarų Lietuvos pramonės ir finansų korporacijos vienas vadovų Rimandas Stonys, kuris yra ir Krovinių terminalo valdybos pirmininkas, nubrėžė kur kas platesnius bendrosios įmonės užmojus: ji sieks pritraukti krovinių į Krovinių terminalo krantinėje numatomą statyti mazuto ir dyzelinių degalų terminalą, kurio pajėgumai per metus siektų 2 mln. tonų.

Krantinėje bus pastatytos 120 tūkst. tonų talpos talpyklos.

Kaip informavo R.Stonys, dėl naftos produktų eksporto per Krovinių terminalą preliminariai tartasi su Rusijos bendrovėmis "Slavneft", "LUKoil", TNK, Švedijoje registruota "Osman Trading".

Korporacijos kontroliuojama naftos gavybos įmonė "Geonafta" nori eksportuoti per "Klaipėdos naftą" žalią naftą. Apie techninės šio projekto studijos rengimą informuota "Klaipėdos naftos" valdyba.

"Lietuvos ryto" kalbinti ekspertai mano, kad sandoris su Krovinių terminalu yra ne kas kita, kaip konkurento sukūrimas savomis rankomis.

Nepanaudojanti savo pajėgumų "Klaipėdos nafta" atiduos dalį krovinių Krovinių terminalui.