Komiteto nario Algio Kašėtos nuomone, pritarus Vyriausybės siūlymui gali kilti rimtų problemų, nes šiai įmonei numatoma pradėti bankroto procedūrą.

"Pradėti bankroto procedūrą, kol nėra garantijų, kad Šiaulių oro uosto infrastruktūra bus perduota Krašto apsaugos ministerijai, yra labai rizikinga", - mano NSGK narys.

Vyriausybės pateiktai Strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių ir įrenginių bei kitų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių įstatymo pataisai gegužės pradžioje Seimas pritarė po pateikimo.

Patasia numato Šiaulių oro uosto turtą perduoti Krašto apsaugos ministerijai (KAM), uostą ketinama naudoti tiek kariniams, tiek civiliniams skrydžiams aptarnauti.

Komiteto nariai nusprendė atidėti Vyriausybės pateiktos pataisos svarstymą iki birželio 4 dienos, jog būtų galima išklausyti finansų, susiekimo, krašto apsaugos ir ūkio ministrų nuomones šiuo klausimu.

Bendrovės "Šiaulių oro uostas" akcijos priklauso valstybei ir savivaldybei, o pagrindinis kreditorius yra valstybė, todėl komitetas suabejojo ar tikslinga taikyti labai sudėtingą bankroto procedūrą.

Bankroto procedūros atveju, išparduodamos bendrovės turtą galėtų įsigyti ir privatūs subjektai, nes Įmonių bankroto įstatymas ir poįstatyminiai aktai įpareigoja bankrutuojančios įmonės nekilnojamąjį turtą parduoti iš varžytinių.

Šiaulių oro uosto pajamos 1997-2002 metais siekė 0,4-1,3 mln. litų, teikiamų paslaugų ir darbų savikaina dešimt kartų viršijo pajamas, o investicijos į šį projektą siekė beveik 100 mln. litų.

Šiaulių oro uosto veiklos perspektyvos buvo siejamos su Šiaulių laisvosios ekonominės zonos veikla, tačiau pastaroji jau likviduojama.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją