Reprezentatyvios gyventojų apklausos rezultatai rodo, kad 34 proc. Lietuvos gyventojų apsiperka kartu su sutuoktiniu/-e ar partneriu/-e. Kas dešimtas (10 proc.) kasdienių prekių įsigyti vyksta su visa šeima, o 7 proc. į prekybos centrus keliauja su vaikais. 4 proc. respondentų kompaniją apsiperkant palaiko draugai. Apsipirkti vieni linkę 34 proc. respondentų.

„Po 36 proc. kartu su visa šeima apsiperkančių apklausos dalyvių teigė, kad šis užsiėmimas – tai graži šeimos tradicija ir proga praleisti kartu laiką, pabendrauti. Vis tik, mūsų užsakymu atliktas focus grupės tyrimas rodo, kad apsipirkdami su visa šeima pirkėjai susiduria su tam tikrais nepatogumais, kurių ryškiausi – ilgos eilės prie kasų, minios žmonių, nukritusios ar neteisingą informaciją pateikiančios prekių etiketės, taip pat apsipirkimui skirtų vežimėlių bei automobilio stovėjimo vietų trūkumas“, – sako UAB „Prisma LT“ generalinė direktorė Anu Huuska.

Pasak jos, respondentai, auginantys mažamečius vaikus, taip pat nurodė, kad apsipirkti su šeima jiems trukdo siauri ar prekėmis užstatyti praėjimai tarp lentynų bei vaikams skirtų apsipirkimo vežimėlių trūkumas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją