Tačiau pastaruoju metu D.Jasionienei dažnai tekdavo nusvilti "Vilniaus duonos" kepėjų ir fasuotojų darbu - duona būdavo pridegusi, trūkdavo svorio. "Kai nuolat perki tą patį produktą, vos paėmęs jį į rankas net be svarstyklių gali pajusti svorio svyravimus", - LŽ teigė alytiškė.

Pirmąkart supratusi, kad duonos kepalo svoris neatitinka nurodyto ant pakuotės, moteris pagalvojo, jog tai tėra atsitiktinumas. Tačiau vėliau įsitikino klydusi. "Būdavo, kad trūksta nuo keliasdešimties iki poros šimtų gramų svorio", - tvirtino D.Jasionienė. Neseniai jos kantrybė trūko. Alytiškė paprašė prekybos centro "Maxima" kasininkės pasverti minėtos duonos kepalą. Paaiškėjo, kad trūksta 250 gramų. Prekybininkės lakoniškai pasiteisino nefasuojančios duonos ir pasiūlė pirkėjai pasirinkti kitą kepalą arba apskritai nepirkti šio produkto.

Pasipiktinusi D.Jasionienė nusprendė paskambinti "Vilniaus duonos" kokybės telefonu. Alytiškei buvo pažadėta išsiaiškinti svorio neatitikimo priežastis ir apie jas pranešti. Tačiau praėjo trys savaitės, bet moteris jokio atsakymo taip ir nesulaukė.

Prekybos centro "Maxima", esančio Alytuje, Naujojoje gatvėje, darbuotojos, paklaustos, ar yra užfiksuota ir daugiau nusiskundimų dėl "Vilniaus duonos" produkcijos, kalbėjo nenoriai. Esą prieš pusmetį galbūt kas nors ir skundėsi, bet ne dėl svorio, o dėl pažeistos pakuotės. Tačiau, anot D.Jasionienės, prekybos centruose "Maxima" siūloma "Vilniaus duona" niekada nebuvo pardavinėjama segtuku ar lipnia juostele užklijuotuose maišeliuose. Apie D.Jasionienės pareikštas pastabas dėl "Vilniaus duonos" minėtos parduotuvės "Maxima" vadybininkė, kategoriškai atsisakiusi atskleisti savo pavardę, tvirtino nieko negirdėjusi, nors pripažino, kad kasininkė turėjusi ją informuoti.

LŽ pamėgino aiškintis, ką apie alytiškės atvejį mano "Vilniaus duonos" atstovai. "Minėtas duonos kepalo svorio trūkumas peržengia visas ribas. To negali būti, nes leistinas nukrypimas - 3-5 procentai. Gaminių kokybei skiriame didelį dėmesį, todėl išsiaiškinsime priežastis, kad ateityje tai nepasikartotų. Dar šią savaitę mūsų vadybininkai susisieks su D.Jasioniene ir atsiprašys. Patirtus nuostolius kompensuosime gaminiais ir nedidele dovanėle", - žadėjo "Vilniaus duonos" kokybės vadovė Snieguolė Šoblinskienė.

Galbūt su šia problema susidūrė tik alytiškė D.Jasionienė? LŽ kalbinta RIMI prekybos tinklo atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė neslėpė, kad yra užregistruota pirkėjų nusiskundimų dėl "Vilniaus duonos" gaminių svorio. "Visais atvejais pirkėjams grąžinti pinigai, o tiekėjų paprašyta ištaisyti klaidas", - teigė ji.