Dėl "Lisco", kuri dabar yra reorganizuota į "DFDS Tor Line" valdomą keltų bendrovę "Lisco Baltic Service" ir trampinių laivų "Lietuvos jūrų laivininkystę", iš viso buvo inicijuoti šeši teisminiai nagrinėjimai, keturi iš jų baigėsi VTF ir "Lisco" naudai, viename - sudaryta taikos sutartis. Konstitucinis Teismas dar kol kas nenagrinėjo grupelės Seimo narių kreipimosi dėl kelių "Lisco" privatizavimo niuansų.

Vežėjų asociacija ir jos antrinė įmonė "Linavos servisas" neteisėtais prašė pripažinti VTF veiksmus paskelbiant Olandijos bendrovę "B.B. Bredo B.V." laivininkystės privatizavimo konkurso laimėtoja bei pasirašant su ja privatizavimo sutartį, taip pat ginčijo Olandijos bendrovės teisių ir pareigų perdavimą Danijos kompanijos "DFDS Tor Line" bei derybas su ja.

Bendrovės "Lisco" privatizavimas buvo bene pats skandalingiausias tarp visų Lietuvoje vykusių privatizavimo procesų, kadangi diskusijas ėmė kelti nuo tos minutės, kai tik paaiškėjo, kokią kainą už jos akcijas siūlė Olandijos bendrovė "B.B. Bredo B.V.", kuri dėl kilusių teisminių ginčų su smulkiaisiais akcininkais pabijojo pervesti pinigus už akcijas ir sandorio vos nesužlugdė.

Nors "B.B. Bredo B.V." sėkmingai pakeitė "DFDS Tor Line" ir visi formalumai jau buvo beveik iki galo sutvarkyti, tačiau teisminis ginčas prasidėjo su Valstybės kontrole, kuri nurodė pataisyti "Lisco" pardavimo sutartį dar su Olandijos konsorciumu "B.B. Bredo B.V.", padidinant investicijų apimtis bei kainą.

2001 metais "DFDS Tor Line" už kontrolinį 76,36 proc. "Lisco" akcijų paketą pervedė Lietuvai 47,6 mln. JAV dolerių (190,4 mln. litų) ir privatizavimo procesas buvo užbaigtas.