Krovos bendrovės pajamos šiemet augo 24,7 proc. iki 32,8 mln. litų (pernai sausį-kovą buvo 26,3 tūkst. litų). "Pelno šiemet uždirbta mažiau dėl pasikeitusios krovinių struktūros. Nors tarptautinės jūrų perkėlos apyvarta padidėjo 21 proc., iš jų konteinerių perkrauta net 74 proc., automobilių ir kitos šios rūšies technikos - 20 proc. daugiau, tačiau labai sumažėjo metalo gaminių bei medienos krova. Trąšų per tris šių metų mėnesius perkrauta 75 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu", - Eltai sakė "Klasco" atstovė spaudai. 2002 metais iš viso "Klasco" pagal Lietuvos apskaitos standartus patyrė 15,3 mln.

litų nuostolių. Iš esmės nuostolius nulėmė sumažėjusi Rusijos juodųjų metalų ir kitų prekių krova, nuostolingai parduoti nereikalingi pastatai ir kitas turtas. 2002 metais "Klasco" perkrovė 6,79 mln. tonų krovinių, arba 4,6 proc. daugiau nei 2001 metais, o apyvarta atitinkamai sudarė 109 mln. ir 112,1 mln. litų.

"Klasco" šiemet planuoja pasiekti 129 mln. litų apyvartą ir uždirbti 5 mln. litų pelno. "Klasco" pernai gruodį atidarė naują birių produktų terminalą, per kurį perkrauna lietuviškus, Rusijos ir Kazachstano grūdus. Grūdų terminalo projektinis pajėgumas - 2 mln. tonų grūdų per metus. Realiai krovos kompanija tikisi per metus krauti 1-1,2 mln. tonų grūdų.

Šiuo metu projektuojamas naujas keturių rūšių trąšų terminalas, kurio pajėgumas sieks 2-2,5 mln. tonų, o realiai planuojama trąšų per metus perkrauti 1-2 mln. tonų. "Klasco" akcijos kotiruojamos Vertybinių popierių biržos Einamajame prekybos sąraše, 77,47 proc. paketą valdo "Achemos grupė", o koncerno valdomai UAB "'Vialogas" priklauso 7,32 proc. akcijų.

"Apie 7,2 proc. "Klasco" akcijų dar priklauso smulkiems akcininkams. Mes jas nuolat superkame ir toliau koncentruojame, o ateityje ketiname visiškai pasitraukti iš biržos centrinės rinkos. Paketo supirkimas gali užtrukti nuo pusmečio iki dvejų metų", - teigė "Achemos grupės" viceprezidentas Arūnas Laurinaitis. Jis neatmetė galimybės, jog gali būti skelbiamas oficialus pasiūlymas likusioms akcijoms supirkti.