Didžiausią drabužių parduotuvių tinklą Baltijos šalyse valdančios bendrovės „Apranga" generalinis direktorius Rimantas Perveneckas sako, kad prekyba smuko ne tiktai dėl blogėjančios ekonominės situacijos, bet ir šalies politikų kalbų.

"Žmonės nuo rudens buvo gąsdinami, raginami mažiau pirkti. Dabar mes matome tokių kalbų rezultatus", - piktinosi R.Perveneckas. Pirmąjį metų ketvirtį "Aprangos" apyvarta sumažėjo kiek daugiau nei 20 proc.

"Iš valgiaraščio išėmėme visus jautienos patiekalus. Jie patys brangiausi - nenorime piktinti žmonių", - pripažįsta bendrovės "Vičiūnų restoranų grupė" vadovas Gediminas Balnis. Jis taip pat įsitikinęs, kad valdžia per daug išgąsdino gyventojus.

Tinklo „Norfa" vadovas Dainius Dundulis sako, kad blogiausi rezultatai - Suvalkijoje. Ten prekyba visiškai apmirusi, nes metų pradžioje išaugus mokesčiams žmonės masiškai pradėjo važiuoti apsipirkti į Lenkiją. „Norfa" metų pradžioje uždarė šešias parduotuves.

Bendrovės "Audėjas" vadovas Jonas Karčiauskas skaičiuoja, kad šįmet gamyba Vilniuje esančiame fabrike sumažėjo beveik trečdaliu. "Sumažėjo užsakymų iš mūsų partnerių Vokietijoje, Skandinavijoje ir kitose šalyse. Sandėliuose atsargų nekaupiame. Gaminame tiek, kiek reikia", - teigė "Audėjo" vadovas.