„IDS/Borjomi beverages“ antrinė įmonė „IDS/Borjomi Europe” yra atsakinga už eksportą Europoje.

“Lietuva buvo pasirinkta dėl gerų politinių bei ekonominių ryšių. Be to, logistikos prasme Lietuva yra geriausia vieta ir importui, ir eksportui”, - sako Zaza Kikvadzė, „BorjomiI/IDS“ generalinis direktorius. Jo teigimu, Lietuva yra didžiausia kompanijos eksporto rinka Europoje. Naujoji atstovybė taip pat planuoja pradėti vykdyti veiklą Vidurio bei Šiaurės Europos (Skandinavijos) šalyse.

Šiemet į “ „IDS/Borjomi Europe” atstovybės veiklą ketinama investuoti apie 1 mln. Lt, o šiai plečiantis didės ir investicijos.

2008 m. Baltijos šalių rinkose kompanija pardavė 10 milijonų “Borjomi” butelių. Iš jų 4 milijonai parduoti Lietuvoje, o likę 6 mln. - Estijoje bei Latvijoje. “Dėl visuotinės finansų krizės, šiais metais mes planuojame išlaikyti tokias pat pardavimo apimtis kaip ir praėjusiais metais. Apie 4 mln. butelių mineralinio vandens planuojame parduoti Lietuvoje,” – prognozuoja „Borjomi/IDS“ generalinis direktorius.

Kartu jis priduria, jog Lietuva pirmauja ir visoje Baltijos išpilstyto vandens rinkoje. Praėjusių metų duomenimis, Lietuvoje parduodama 51 proc. visos produkcijos, Latvijoje – 32 proc., o Estijoje – 17 proc.

Naujosios atstovybės “IDS/Borjomi Europe” generaliniu direktoriumi paskirtas Irakli Bokuchava. Atstovybė yra atsakinga už importą, paskirstymą bei „Borjomi“ marketingą Europoje. Bendrovė ieškos profesionalių pardavimo vadybininkų, marketingo specialistų bei įsigis pervežimų, logistikos, sandėliavimo, komunikacijos, teisines paslaugas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją