„2008 metai nebuvo sėkmingi Europos drabužių mažmeniniams tinklams, tai lėmė bendrovės pardavimų kritimą trečdaliu, kurį pajutome nuo 2008 metų antrojo ketvirčio. Reaguodami į pasikeitusią situaciją rinkoje, sėkmingai įgyvendinome sąnaudų mažinimo planą - apie 30 proc. sumažinome netiesioginės ir veiklos sąnaudas. Darbuotojų skaičius įmonėje per 2008 metus sumažėjo 159 ir metų pabaigoje siekė 842, o dukterinėje įmonėje Ukrainoje darbuotojų sumažėjo 208 iki 492“, – sako įmonės generalinis direktorius Nerijus Vilūnas.
„Staigus pardavimų kritimas ir vienkartinės sąnaudos, susijusios su darbuotojų skaičiaus mažinimu, lėmė 6,3 mln. Lt bendrovės nuostolį, kuris didžiąja dalimi patirtas pirmąjį 2008 metų pusmetį. Vien išeitinėms kompensacijoms įmonė išmokėjo 1,5 mln, Lt. Nepaisant neigiamo grynojo rezultato įmonė sugebėjo laiku vykdyti finansinius įsipareigojimus ir per metus sumažinti skolas finansinėms institucijoms 12,8 mln. L“, – sakė jis.
Pasak bendrovės vadovo, plėtojamas bendradarbiavimas su aukštesnio segmento pirkėjais, tokiais kaip „Triumph“. Be to, išsaugoti visi pagrindiniai, ilgamečiai pirkėjai, tokie kaip „H&M“ ir „KappAhl“.
Konsoliduotą grynąjį 18,6 mln. Lt nuostolį didžiąja dalimi lėmė Ukrainos dukterinės įmonės turto perskaičiavimas dėl Ukrainos valiutos nuvertėjimo 2008 metų pabaigoje. Pasak bendrovės, šis „popierinis efektas“ siekė 8,4 mln. Lt.
Dukterinė įmonė „Šatrija“ per 2008 m. patyrė 2,7 mln. Lt nuostolio.