Iš nuosavo kapitalo bei franšizinių restoranų susidedanti „Čili“ grupė per 2008 metus pasiekė 201,2 mln. litų konsoliduotą apyvartą. Grupės pardavimai, lyginant su 2007-aisiais, padidėjo 18,5 procento.

Pasak „Čili Holdings“ generalinio direktoriaus Dainiaus Kalinos, apyvartos augimą lėmė stabili tinklo plėtra Lietuvoje bei sėkmingas startas naujose tarptautinėse rinkose.

„2008-aisiais buvo atidaryti 3 nauji restoranai Lietuvoje bei vienas Latvijoje. Sėkmingai įžengėme į Rusijos rinką – šioje šalyje atidarėme 2 naujus restoranus“, – sakė „Čili Holdings“ vadovas.

Išaugusius pardavimus net ir įsibėgėjančios recesijos laikotarpiu garantavo ne tik planinga plėtra, bet ir sėkmingai įgyvendinta įmonių restruktūrizacija, nerentabilių padalinių atsisakymas bei ypatingas dėmesys klientų poreikiams.

„Čili Holdings“ valdomas restoranų ir kavinių tinklas jungia 81 viešojo maitinimo tašką „Čili pica“, „Čili kaimas“, „Čili Kinija“, „Čili bistro“ bei „Čili kava“ Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje bei Rusijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją