„Siekdami patenkinti pirkėjų lūkesčius kruopščiai išanalizavome, kiek laiko žmonės sugaišta parduotuvėje, koks atsiskaitymo už pirkinius variantas jiems atrodo priimtiniausias ir paprasčiausias. Todėl dabar galime pasiūlyti apgalvotą sprendimą – patogiai valdomas bei lengvai suprantamas savitarnos kasas“, - sako „Maxima LT” Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Saulius Jonaitis.

Pasak jo, savitarnos kasų diegimą prekybos centruose lėmė ir šiuo metu pasikeitę pirkėjų vartojimo įpročiai – į parduotuvę žmonės užsuka dažniau, tačiau perka mažiau prekių bei tikisi sugaišti mažiau laiko eilėje.

S. Jonaitis teigia, jog savitarnos kasos suteiks ne tik daugiau patogumo pirkėjams, bet ir optimizuos prekybos centrų veiklą. Žmonėms apsiperkant savarankiškai atsiskaitymo už pirkinius procese dalyvauja mažiau darbuotojų.

Iš viso į bandomąjį savitarnos kasų projektą Lietuvoje ir Latvijoje investuota 2 mln. Lt.

Pirmieji Lietuvoje savitarnos kasas įdiegė prekybos tinklas „Iki”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją