Iki šiol tokio teisės akto Lietuvoje nebuvo priimta. Jam įsigaliojus, konkrečią skrydžių tvarką kiekviename kariniame aerodrome bendru įsakymu tvirtins krašto apsaugos ir susisiekimo ministrai.

Kariniuose aerodromuose galės leistis tiek vietiniai, tiek užsienio privatūs ar valstybiniai orlaiviai. Antžemines paslaugas civiliams orlaiviams turės organizuoti ir teikti tam sukurta valstybinė, savivaldybės ar privati įmonė. Ji taip pat būtų atsakinga už civilinių orlaivių skydžių organizavimą, skrydžių saugą, keleivių ir krovinių paslaugas.

Skeptiškai įvertinusi investuotojo galimybę, Vyriausybė dar pernai nusprendė bankrutuojantį Šiaulių oro uostą perduoti kariškiams.

Maždaug 7 kilometrai nuo Šiaulių miesto esantis ir apytiksliai 500 hektarų plote įsikūręs Zoknių oro uostas turi 3,5 kilometro nusileidimo-kilimo taką, kurio plotis siekia 45 metrus. Specialistų nuomone, metinis vegetuojančio Šiaulių oro uosto pralaidumas siekia 100 tūkst. keleivių ir 20 tūkst. krovinių.

Manoma, kad Šiaulių oro uosto bankroto procedūros gali būti užbaigtos iki rudens. Potencialiems strateginiams investuotojams Šiaulių oro uostas buvo siūlomas kelerius metus, tačiau tam jie taip ir nesiryžo. Kiekvienais metais Šiaulių oro uostas patiria per 18 mln. litų nuostolių, uoste dirba daugiau kaip pusšimtis žmonių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją