„Krizė atveria galimybių, taigi ir sunkmečiu verslą kurti galima. Svarbu tik, kad verslo sprendimas būtų pritaikytas prie šiandienos poreikių. Mano akimis, dabar galimybių turi smulkios bendrovės, teikiančios paslaugas verslui“, – tikina Giedrius Bagušinskas, verslo plėtros konsultantas.

Kitaip tariant, šiais metais apsimokėtų steigti įmonę, kuri teiktų su dabartine verslo padėtimi susijusias paslaugas, pavyzdžiui, teisines ar išorinių paslaugų. Taip pat naudinga parduoti prekes ar paslaugas, susijusias su kasdieniu žmonių vartojimu.

„Neaišku, kiek tęsis sunkumai, bet apsimoka pradėti verslą ir klibinti tas sritis, kurių žmonės sunkiai galės atsisakyti: elementarios paslaugos, maitinimas yra kur kas perspektyviau nei nauja egzotiškų kelionių agentūra. Orientuotis reikia į kasdienio vartojimo prekes, o ne į prabangą“, – pataria Mindaugas Lapinskas, strateginės rinkodaros agentūros „Branscape“ įkūrėjas ir vadovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją