“Klientui dabar nereikės sukti galvos, kiek jo kortelės sąskaitoje liko pinigų. Tai bus mūsų rūpestis”, - sakė “Neste Lietuva” kortelių pardavimų vadybininkė Zita Dovydėnienė.

Bendrovės “Neste Lietuva” darbuotojai informuoja klientą, kai kortelės sąskaita baigs ištuštėti. Be to, paslaugos tiekėjas – “Neste Lietuva”, už klientą darys pavedimus bankui. Taip klientas sutaupys daugiau laiko. Rūpinimasis klientų sąskaitomis turi ir daugiau privalumų. Nuo šiol “Neste Lietuva” klientams nereikės baimintis, kad jo kortelė, išsekus sąskaitai, bus užblokuota.

Būtent todėl, kad pamirštama papildyti sąskaitą ar laiku pervesti į ją pinigus yra užblokuojamos kortelės ir žmonės patiria nepatogumų negalėdami įsipilti degalų. Naujos paslaugos naudą ypač pajus privatūs debetinių kortelių turėtojai.

Šiuo metu naują paslaugą “Neste Lietuva” siūlo privatiems asmenims arba įmonėms, kurie turi sąskaitas “Vilniaus” ir “Hansa-LTB” bankuose.

1992 metais kompanija „Neste“, kuri dabar yra Suomijos korporacijos “Fortum” padalinys, Vilniuje pastatė pirmąją šalyje vakarietiško tipo degalinę. 1999 metų sausio mėnesį bendrovė “Neste Lietuva” mūsų šalyje įdiegė dar vieną naujovę – pastatė pirmąją automatinę degalinę “Neste A24”. Dabar bendrovė Lietuvoje turi 28 degalines ir yra automatinių degalinių tinklo lyderė.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją