Šiemet bilietų platintojas planuoja išplatinti penktadaliu mažiau bilietų nei pernai. V.Kuodžio teigimu, tokią prognozę lemia padidinti pridėtinės vertės ir pajamų mokesčiai už autorinius atlyginimus bei galimas rinkos vartojimo mažėjimas. Neigiamos įtakos pardavimams turės ir sumažėjusi kultūrinių renginių pasiūla, atsiradusi dėl perdėtai niūrių ekonominių prognozių.

Viena iš prioritetinių strateginių „Bilietai LT“ krypčių ir šiais metais bus elektroninės komercijos plėtra bei visuomenės skatinimas naudotis skaitmeninėmis technologijomis. Internetinių bilietų pardavimų 2008 m. augimą lėmė ir supaprastintas pirkimo procesas – svetainėje nebereikia registruotis.

2008 m. pabaigoje „Bilietai LT“, vykdydama perspektyvinį veiklos planą, pakeitė organizacinę struktūrą. Įmonės veikla padalinta dviem padaliniams, iš kurių vienas koordinuoja veiklą Lietuvoje, o kitas atsakingas už plėtrą į naujas rinkas ir strateginį valdymą.

„Bilietai LT“ bendradarbiauja su daugiau nei 100 didžiausių koncertų ir kitų pramoginių bei kultūrinių renginių organizatorių Lietuvoje. „Bilietai LT“ prekybos tinklą sudaro daugiau kaip 40 kasų prekybos centruose ir renginių vietose visoje Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją