Kaip rašo JAV dienraštis "The Wall Street Journal", informuotų šaltinių duomenimis, "Procter& Gamble", valdanti kosmetinį prekinį ženklą "Cover Girl" ir "Clairol", šiuo metu derasi dėl Vokietijos bendrovės "Wella AG" perėmimo, o pasiūlymo kaina sudaro nuo 5 iki 6 milijardų JAV dolerių. Šaltiniai taip pat pažymi, jog derybos vyksta skirtingais lygmenimis, įskaitant ir pačius aukščiausius.

Tai jau antrasis JAV korporacijos bandymas perimti pirmaujančią Vokietijos kosmetikos gamintoją. Kiek anksčiau "Procter& Gamble" derėjosi dėl "Beiersdorf AG", kuriai priklauso garsus prekinis ženklas "Nivea", įsigijimo, tačiau derybos atsidūrė aklavietėje, "Procter& Gamble" nesugebėjus susitarti dėl kainos su pagrindiniais bendrovės akcininkais - draudimo milžine "Allianz AG" ir Tchibo šeima, kuri valdo garsų kavos prekinį ženklą ir kiek daugiau nei 30 procentų Vokietijos bendrovės akcijų.

"Procter& Gamble" generalinis direktorius Alanas Lafley (Alanas Laflis) aktyviai plečia korporacijos kosmetikos padalinį, ir ne kartą yra minėjęs, jog pagrindiniai pirkimai bus kosmetikos, sveikatos apsaugos ir plovimo priemonių segmentuose.

"Wella" specializuojasi plaukų dažų tiekimo grožio salonams sferoje, ir yra antra didžiausia šių priemonių gamintoja Europoje po Prancūzijos "L'Oreal SA". "Goldman Sachs" duomenimis, Vokietijos bendrovės dalis profesionalių plaukių dažymo priemonių rinkoje sudaro 24 procentus, o "L'Oreal" - 29 procentus. Bendrovė prekiauja savo produktais su prekiniais ženklais "Wella", taip pat "Sebastian" ir "Graham Webb International".

"The Wall Street Journal" šaltiniai pabrėžia, jog apie sandorį kol kas kalbėti yra pernelyg anksti, ypač atsižvelgiant į tai, jog "Wella" dar nebuvo užsiminusi apie pardavimo planus. Pranešimus apie galimą sandorį atsisako komentuoti abi bendrovės.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją