Vokietijoje pagaminto ir jau pravažiavusio 5 mln. kilometrų 36 vietų keleivinio vagono atnaujintas eksterjeras, techninės vagono sistemos (pakeisti aširačiai, stabdžių sistema, amortizatoriai, stabilizatoriai, šildymo sistema ir t.t.), visiškai modernizuotas vagono interjeras.

AB ''Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Jonas Biržiškis Eltai sakė, kad apytikriai toks vagono remontas kainuoja maždaug 400 tūkst. litų. Šiemet tokių keleivinių vagonų numatoma suremontuoti ir modernizuoti apie 10. Tam gali būti išleista apie 10 mln. litų.

Dar 1993 metais pradėjęs dirbti Vilniaus keleivinių vagonų depas iki šiol atlikdavo tik dalinį arba mažiau sudėtingą pirminį kapitalinį remontą, o sudėtingesnis kapitalinis remontas buvo atliekamas Lenkijoje, Rusijoje arba Baltarusijoje. Nuo šiol bendrovės vadovybė tikisi, kad bent daliai keleivinių vagonų sudėtingesnį remontą atliks Lietuvoje.

AB "Lietuvos geležinkeliai" specialistų skaičiavimu, per ateinantį dešimtmetį teks modernizuoti, atnaujinti ne mažiau kaip 81 bendrovės keleivinį vagoną. Išlaidos remontuojant šiuos vagonus užsienyje būtų ne mažiau kaip 48 mln. litų. Dabar juos remontuojant vietoje kaštai gerokai sumažės.