Grupės, kuriai priklauso tokie populiarūs prekiniai ženklai, kaip kava "Nescafe", šokoladas "KitKat" ir mineralinis vanduo "Perrier", pardavimai per praėjusius metus paaugo 5,3 procento ir sudarė 89,16 milijardo frankų. Atsižvelgdama į sėkmingą, nepaisant pasaulio ūkio nuosmukio, apyvartos augimą, bendrovė rengiasi padidinti dividendus nuo 6,4 franko vienai akcijai iš 2001 metų pelno iki 7 frankų iš 2002 metų pelno.

Pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių ir amortizacijos, padidėjo 9,5 procento ir sudarė 10,94 milijardo frankų.

Analitikų nuomone, praėjusių metų rezultatus pagerino JAV naminių gyvūnėlių ėdalo grupės "Ralston Purina" perėmimas už 10 milijardų JAV dolerių, taip pat akių priežiūros padalinio "Alcon" akcijų paketo pardavimas už maždaug 3,9 milijardo Šveicarijos frankų.

"Nestle" ir jos "svorio kategorijos" kolegos "Unilever" ir "Groupe Danone SA" šiuo metu aktyviai vykdo restruktūrizavimą ir įgyvendina priemones, padedančias dar labiau skatinti populiariausių prekinių ženklų pardavimus.

Šveicarijos milžinė ne tik mažina administracines išlaidas, bet ir visuose savo padaliniuose diegia Vokietijos programinės įrangos korporacijos "SAP AG" programinę sistemą "mySap.com", leidžiančią suvienodinti duomenų sistemas ir verslo procedūras.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją