Anot „Euromonitor International“ Rytų Europos rinkų analitikės Rusnės Naujokaitytės, žaliavų savikainos didėjimas pastaraisiais metais privertė gamintojus kelti produkcijos kainas, o vartotojai į esamą situaciją reaguoja, atidžiau rinkdamiesi produktus, atkreipdami dėmesį į jų sudėtį, kokybę bei kainą.
Be to, vis populiaresnės tampa rinkoje atsiradusios naujos alternatyvos – duonos bandelės ar duonos trapučiai, kurių rinkos apimtis per artimiausius penkerius metus vidutiniškai augs apie 3-4 proc. kasmet.
Naujausias „Euromonitor International” tyrimas rodo, jog 2008 m. duonos gaminių rinkos vertė išaugo apie 7 proc. lyginant su praėjusiais metais ir sudarė 593 milijonus Lt, o rinkos apimtis šiais metais pasiekė 136 tūkstančius tonų. Per artimiausius penkerius metus (2008-2013) duonos gaminių rinkos vertė kasmet augs ne daugiau kaip 3 proc.