Anot „Euromonitor International“ Rytų Europos rinkų analitikės Rusnės Naujokaitytės, žaliavų savikainos didėjimas pastaraisiais metais privertė gamintojus kelti produkcijos kainas, o vartotojai į esamą situaciją reaguoja, atidžiau rinkdamiesi produktus, atkreipdami dėmesį į jų sudėtį, kokybę bei kainą.

Be to, vis populiaresnės tampa rinkoje atsiradusios naujos alternatyvos – duonos bandelės ar duonos trapučiai, kurių rinkos apimtis per artimiausius penkerius metus vidutiniškai augs apie 3-4 proc. kasmet.

Naujausias „Euromonitor International” tyrimas rodo, jog 2008 m. duonos gaminių rinkos vertė išaugo apie 7 proc. lyginant su praėjusiais metais ir sudarė 593 milijonus Lt, o rinkos apimtis šiais metais pasiekė 136 tūkstančius tonų. Per artimiausius penkerius metus (2008-2013) duonos gaminių rinkos vertė kasmet augs ne daugiau kaip 3 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją