Šeštus metus iš eilės atliekamame tyrime 39 Lietuvos, Latvijos ir Estijos bankai buvo vertinami pagal daugiau nei 500 kriterijų penkiose kategorijose. Tai elektroninės bankininkystės funkcionalumas, aiškumas, patogumas bei reakcija į klientų užklausas ir kt., teigiama ataskaitos rengėjų pranešime spaudai.

Anot ataskaitos, bankas „Nordea” per metus pakilo iš 8 į 4 vietą dėl ypač gerų rezultatų aiškumo ir patogumo kategorijose, bei greito reagavimo į klientų užklausas, nepaisant mažesnio funkcionalumo. Šiaulių bankas, pagerinęs rezultatus visose kategorijose, pakilo per dvi pozicijas iš 9 į 7 vietą.

Bankas „Snoras” šiais metais gavo prasčiausią įvertinimą aiškumo kategorijoje. „Snoro” rezultatams taip pat neigiamos įtakos turėjo ir žemi rezultatai patogumo ir mobilių paslaugų testuose. Dėl šių priežasčių bankas „Snoras” iš 5 vietos šiemet smuktelėjo į 9.

Lentelė. Lietuvos bankų gebėjimas išnaudoti el. kanalus pritraukiant naujus ir aptarnaujant esamus klientus.

Vieta 2008Vieta2007 BankasGebėjimas pritraukti naujus klientusGebėjimas išlaikyti esamus klientusBendras įvertinimas
1(1) Swedbank8,28,516,8
2(2) SEB bankas7,88,416,2
3(4) Danske bankas6,66,513,1
4(8) Nordea6,46,512,9
5(3) Parex bankas6,56,312,9
6(7) DnB NORD5,75,511,2
7(9) Šiauliųbankas5,35,410,7
8(6) Ūkio bankas5,34,910,2
9(5) Bankas SNORAS4,34,58,8
10(10) Medicinos bankas2,72,65,3
VIDURKIS 5,95,911,8

Šaltinis. The 2008 Baltic E-Banking Report, Metasite Business Solutions

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją