Šeštus metus iš eilės atliekamame tyrime 39 Lietuvos, Latvijos ir Estijos bankai buvo vertinami pagal daugiau nei 500 kriterijų penkiose kategorijose. Tai elektroninės bankininkystės funkcionalumas, aiškumas, patogumas bei reakcija į klientų užklausas ir kt., teigiama ataskaitos rengėjų pranešime spaudai.
Anot ataskaitos, bankas „Nordea” per metus pakilo iš 8 į 4 vietą dėl ypač gerų rezultatų aiškumo ir patogumo kategorijose, bei greito reagavimo į klientų užklausas, nepaisant mažesnio funkcionalumo. Šiaulių bankas, pagerinęs rezultatus visose kategorijose, pakilo per dvi pozicijas iš 9 į 7 vietą.
Bankas „Snoras” šiais metais gavo prasčiausią įvertinimą aiškumo kategorijoje. „Snoro” rezultatams taip pat neigiamos įtakos turėjo ir žemi rezultatai patogumo ir mobilių paslaugų testuose. Dėl šių priežasčių bankas „Snoras” iš 5 vietos šiemet smuktelėjo į 9.
Lentelė. Lietuvos bankų gebėjimas išnaudoti el. kanalus pritraukiant naujus ir aptarnaujant esamus klientus.
Vieta 2008 | Vieta2007 Bankas | Gebėjimas pritraukti naujus klientus | Gebėjimas išlaikyti esamus klientus | Bendras įvertinimas |
---|---|---|---|---|
1 | (1) Swedbank | 8,2 | 8,5 | 16,8 |
2 | (2) SEB bankas | 7,8 | 8,4 | 16,2 |
3 | (4) Danske bankas | 6,6 | 6,5 | 13,1 |
4 | (8) Nordea | 6,4 | 6,5 | 12,9 |
5 | (3) Parex bankas | 6,5 | 6,3 | 12,9 |
6 | (7) DnB NORD | 5,7 | 5,5 | 11,2 |
7 | (9) Šiauliųbankas | 5,3 | 5,4 | 10,7 |
8 | (6) Ūkio bankas | 5,3 | 4,9 | 10,2 |
9 | (5) Bankas SNORAS | 4,3 | 4,5 | 8,8 |
10 | (10) Medicinos bankas | 2,7 | 2,6 | 5,3 |
VIDURKIS | 5,9 | 5,9 | 11,8 |
Šaltinis. The 2008 Baltic E-Banking Report, Metasite Business Solutions