„Prieš keletą mėnesių buvo atlikti tyrimai, anot jų, penktadalis lietuvių krizės metu yra linkę atsisakyti pramogų. Vis dėlto reali padėtis yra kitokia. Didžioji dalis mūsų pirkėjų yra vidutines ir aukštas pajamas gaunantys žmonės, todėl natūralu, jog jų laisvalaikio įpročių ekonomikos poslinkiai dar nepajudino“, – kalba „Bilietai.lt“ vadovas Vitalijus Kuodis.

V. Kuodis yra įsitikinęs, kad žmonių taupymas pirmiausia pasireiškia kasdienio vartojimo, o ne sektoriuje, o ne kultūros dalykuose, kuriuose jie vidutiniškai lankosi 1–2 kartus per mėnesį.

Galiausiai kokių nors pokyčių, anot pašnekovo, galbūt pamatysime tik atšalus orams ir prasidėjus šildymo sezonui.

„Tiketos“ duomenimis, 2007 metais bendrovė parduodavo vidutiniškai 40 tūkst. bilietų per mėnesį, o 2008 – jau apie 60 tūkst.

„Bilietai.lt“ šįmet per pirmus šešis mėnesius pardavė 300 tūkst. bilietų – 55 proc. daugiau nei 2007 m.

Anot „Verslo žinių“, V. Kuodis mano, kad ir kitais metais ekonominė krizė neturėtų smarkiai atsiliepti kultūrinių renginių lankomumui, o renginių paklausa ir pasiūla turėtų dar labiau didėti, kadangi Vilnius taps Europos kultūros sostine ir renginių gausa sutrauks ne tik mūsų šalies gyventojus, bet ir daugelį keliautojų iš viso pasaulio.