Šiuo metu kalakutų augintojai iš turimų nuosavų parduotuvių gauna 25-30 proc. visų pajamų, penktadalį pagamintų produktų eksportuoja.

Įmonė tvirtina, kad jų parduotuvėse lyginant su kitomis prekyvietėmis kainos beveik nesiskiria.

„Savo parduotuvėse klientams galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą. Pavyzdžiui, pagal kliento užsakymą galime iškepti kalakutą", - DELFI sakė bendrovės reklamos ir viešųjų ryšių koordinatorius Andrius Jasinskis.

Anot jo, įmonės tikslas būti arčiau pirkėjo, o gamintojui nuosavoje parduotuvėje įmanoma pasiūlyti gerą kainą.

DELFI primena, kad tokį verslo modelį ne kartą siūlė analitikai ir Konkurencijos taryba prekybos centrų ir perdirbėjų politika besipiktinantiems mėsos, pieno ir kitų produktų gamintojams.

„Arvi kalakutai" per metus perdirba daugiau nei 5500 t kalakutienos, daugiausiai eksportuoja į Belgiją, Airiją, Latviją, Suomiją, Didžiąją Britaniją ir kitas ES šalis.

Pernai bendrovė produkcijos pardavė už 60 mln. Lt.