Kaip Eltai sakė "Klasco" atstovė spaudai, gruodžio 15 dieną Klaipėdos uosto kapitonas Viktoras Lukoševičius nurodė "Klasco" ir UAB "Krovinių terminalas" iškraunamą motorlaivį "Steven C" su cukraus žaliava perstatyti nuo 4 prie 6 krantinės, motorlaivį "Kapitonas Domeika", atplaukusį grūdų krovai prie 3 krantinės, palikti išoriniame reide, motorlaivį "Ventura", į kurį tuo metu buvo kraunamos skystos trąšos 3 krantinėje, perstatyti prie 4 krantinės ir baigti krauti, o 3 krantinę rezervuoti planuojamam nuo seklumos nutempti tanklaiviui "Princess Pia".

Avariją patyrusio tanklaivio gelbėjimo darbai prasidėjo gruodžio 16 dienos rytą, laivas prie 3 krantinės prišvartuotas tarp 12 ir 13 valandos. Anot atstovės spaudai, dėl per daug ankstyvo krovos darbų nutraukimo buvo sutrikdytas trijų laivų apdorojimas, o tai sukėlė kitų į "Klasco" plaukusių laivų ir geležinkelio vagonų krovimo grafikų griūtį. Paspartinti krovinių apyvartos šiuo metu neįmanoma dėl pablogėjusių oro sąlygų.

Teigiama, kad "Klasco" patyrė nuostolių dėl laivų peršvartavimo, prarastų krovos valandų ir dėl atsisakymo priimti motorlaivį "Kapitonas Domeika".

Bendrovė "Klasco" turi tik vieną 14 metrų gylio krantinę, todėl pagal sutartį su "Krovinių terminalu" skystų trąšų krovai naudoja 3 krantinę. Prie jos stovintis tanklaivis "Princess Pia" bus baigtas iškrauti, geriausiu atveju, sekmadienį, gruodžio 22 dieną, tačiau jo išplaukimo laikas nenumatytas. Dėl šalto oro mazuto iškrovimo darbai vyksta lėtai.