Antai užpernai į šią tarnybą kreipėsi apie 8 tūkstančius, pernai - 9,2 tūkstančio, šiemet per beveik keturis mėnesius - pusketvirto tūkstančio nepatenkintų gyventojų. Žmonių pasipiktinimą kelia ir ne visuomet be priekaištų veikiančios prekybos centre esančios svarstyklės ar degalinėse įrengti skaitikliai.

Lietuvos metrologijos inspekcija, per pirmuosius tris šių metų mėnesius atlikusi 1268 patikrinimus, 30,8 proc. atvejų nustatė pažeidimų. Ar bausmės drausmina sukčiaujančius verslininkus? Apie tai pokalbis su Metrologijos inspekcijos viršininku Algirdu Skripėta.

Tačiau aiškiai pastebima tendencija, kad gyventojai vis labiau išmoksta ginti savo teises. 2006 metais mūsų tarnyba sulaukė apie 8 tūkst. skundų, pernai - 9,2 tūkst., o šįmet vien per beveik keturis mėnesius jų įregistravome per pusketvirto tūkstančio.

Vargu ar tai galėtų reikšti, kad rinkoje atsiranda daugiau blogos kokybės prekių ar paslaugų - jų buvo visuomet. Greičiau didėja žmonių sąmoningumas: anksčiau buvo kreipiamas dėmesys vien į kainą, o dabar daugeliui jau rūpi kokybė.