Jų utilizavimas ir perdirbimas ir ateityje greičiausiai liks mokamas. Tad nesąžiningiems gyventojams ar mažoms įmonėms ir toliau bus paprasčiau jų atsikratyti teršiant aplinką.

Šiuo metu senas padangas naikina dvi šalies įmonės – „Akmenės cementas“ ir Šiaulių „Metaloidas“.

Pernai jos perdirbo maždaug 19 tūkst. tonų senų padangų, o į Lietuvą buvo įvežta apie 20 tūkst. tonų.

Trečioji padangų perdirbimo įmonė po poros mėnesių veiklą turėtų pradėti Zarasuose. Per metus bendrovė „Torgita“ į gumos granules ketina perdirbti apie 10 tūkst. tonų padangų.

„Kadangi įsikūrėme netoli Latvijos sienos, mūsų veikla jau domisi kaimynai. Kaimyninėse valstybėse padangų perdirbimo verslas dar nėra išplėtotas, todėl jas apsimokėtų vežti į Lietuvą“, – teigė „Torgitos“ atstovas Edmundas Redikas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją