Terminalas, į kurį investuota 29 mln. litų, pastatytas trumpiau nei per metus, pranešė "Achemos grupės" atstovė spaudai Virginija Dunauskienė.

Tai bus pirmasis toks terminalas uoste, prie jo krantinės gali švartuotis didžiakrūviai "Panamax" tipo laivai, gabenantys 60 tūkst. tonų krovinių. Pradžioje terminale numatoma per mėnesį krauti po 100 tūkst. tonų grūdų, o vėliau, pastačius specializuotą grūdų terminalą, į laivus bus kraunamos bendrovės "Achema" ir kitų klientų trąšos.

Gruodžio pradžioje terminalas jau buvo išbandytas - su Bulgarijos vėliava plaukiojantis laivas "Koznica" į Italiją išgabeno daugiau kaip 22 tūkst. tonų grūdų.

Nuo 2000 metų pradžios veikiantis "Klasco" skystų trąšų terminalas jau eksportavo daugiau nei 2 mln. tonų "Achemos" produkcijos.

Koncernas "Achemos grupė" per trejus metus į "Klasco" terminalus, sandėlius bei krovos įrangą investavo daugiau kaip 130 mln. litų.

"Klasco" per 11 šių metų mėnesių perkrovė daugiau kaip 6,2 mln. tonų krovinių, jo metinis pajėgumas - 7,8 mln. tonų.