Apie tai pranešama ekonomikos leidinio "Wall Street Journal" interneto tinklalapyje. Ten teigiama, kad derybos, kurios gerokai sustiprintų Šveicarijos maisto produktų bendrovės pozicijas naminių gyvūnų maisto rinkoje, yra jau toli pažengusios, nors neatmetama ir jų nutraukimo galimybė. Abiejų bendrovių atstovai nuo komentarų susilaikė.

"Nestle" priklauso tokie prekės ženklai, kaip "Friskies", "Mighty Dog" ir "Alpo", o "Ralston" geriausiai žinoma kaip šunų maisto "Purina Dog Chow" gamintoja.

4,3 mlrd. dolerių vertės šunų maisto rinkoje "Ralston" užima 27 proc. rinkos, o "Nestle" - maždaug 12 procentų. 2,6 mlrd. dolerių vertės kačių maisto rinkoje "Ralston" užima 33 proc. rinkos, o "Nestle" - apie 13 proc., todėl sandoris turėtų būti įdomus ir rinkos priežiūros tarnyboms.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją