Pirmasis sąstatas su Kazachstano grūdais, reiškęs naujojo terminalo veiklos pradžią, į "Klasco" atvyko lapkričio 22-ąją ir nuo to laiko sandėliuose jau susikaupė 18 tūkst. tonų šio krovinio.

"Klasco" birių trąšų terminalo viršininkas Algis Latakas sakė, kad pirmoji grūdų krova iš sandėlių į laivą - labai svarbus įvykis. Šiame procese naudojama sudėtingiausia terminalo įranga su distanciniu valdymu. Krovos įrenginio galingumas - iki 1200 tonų per valandą.

"Koznicos" įgulos atstovai sakė, kad tokius šiuolaikinius krovos įrenginius jie matė tik Skandinavijos uostuose.

Bendros investicijos į naują "Klasco" birių krovinių terminalą sieks 25-30 mln. litų. Visu pajėgumu jis pradės veikti tik kitais metais.

"Klasco" per devynis mėnesius patyrė 2,960 mln. litų nuostolių, jo pardavimai siekė 70,366 mln. litų (2,2 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu). Prognozuojama, kad šių metų "Klasco" nuostoliai gali siekti net apie 10 mln. litų.

Per sausį-rugsėjį bendrovė perkrovė 5,04 mln. tonų (1,7 proc. mažiau nei pernai) daugiausia vadinamųjų generalinių krovinių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją