„Greitėjant gyvenimo tempui, žmonės vis dažniau kavą geria ne tik namie, ofise ar restorane, bet renkasi šį gėrimą išsinešimui. Tai atspindi ir kavos namų, krautuvėlių bumas visame pasaulyje. „Coffe on the go“ tampa vis svarbesne preke. Šią tendenciją patvirtina ir išaugęs išgertos kavos kiekis mūsų šalies „Statoil“ degalinėse“, – teigia Daiva Jokšienė, „Lietuva Statoil“ rinkodaros departamento direktorė.

„Lietuviams kava yra labai svarbus produktas, jos išgeriame daugiau nei statistiniai europiečiai. Taip pat skiriasi ir mūsų vartotojų skoniai – lietuviai mėgsta kartesnę kavą, kai kitoms tautoms kavos kokybės įrodymas yra rūgštus šio gėrimo skonis“, – pasakojo Daiva Jokšienė.

Anot jos, pastaruoju metu kiek keičiasi kavos mėgėjų elgesys. „Anksčiau mūsų klientai labiausiai mėgo juodą kavą – ji sudarė 60 proc. visos parduotos kavos. Dabar lankytojai vis dažniau renkasi lengvesnę kavą – „Latte“ ir „Cappuccino“. Šias kavas geria kas antras pas mus užsukantis kavos mėgėjas. Juoda kava pagal populiarumą lieka antroje vietoje, o jos išgeriamas kiekis sudaro trečdalį visos suvartotos kavos.

Šiuo metu 22-juose Lietuvos miestuose veikia 63 pilno aptarnavimo „Statoil“ degalinės ir 6 bendrovės „Lietuva Statoil“ valdomos automatinės „1-2-3“ degalinės. Kompanija „Lietuva Statoil“ yra viena pagrindinių investuotojų Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją