Trečiasis pagal dydį Lietuvos tinklas planuoja smarkiai plėstis ir Lietuvoje: atidaryti 20 naujų parduotuvių dideliuose miestuose ir provincijose, pranešė tinklo atstovas spaudai. Preliminariais duomenimis, 2007 m. tinklo apyvarta Lietuvoje viršijo 1,5 mlrd. litų sumą. Tinklo parduotuvės pagal prekybos salių plotą ir prekių asortimentą suskirstytos į 5 kategorijas – „S“, „L“, „XL“, „XXL“ ir „Hyper“.
Latvijoje plėstis ketina ir antrasis Lietuvos prekybos tinklas „Iki“.
„Šiais metais turi atsidaryti dar 40 mūsų tinklo parduotuvių. Ne mažiau nei pusė jų, o gal ir daugiau, bus atidaryta Latvijoje. Daugiausia dėmesio skirsim didesnių „Iki“ parduotuvių tinklo plėtrai,“ – papasakojo „Iki“ komunikacijų tarnybos vadovas Tomas Vaišvila. Šiuo metu ši kompanija, kurios kontrolinį akcijų paketą ketina įsigyti Europos megagrupė „Coopernic“, Latvijoje turi 34 parduotuves. Iki sandorio užbaigimo trūksta Europos Komisijos leidimo.
Tokiais pat sparčiais tempais savo valdas Latvijoje plėsti ketina ir didžiausias iš Lietuvos gigantų trijulės – „Maxima“. Šiais metais „Maxima“ Latvijoje ketina atidaryti 30 naujų parduotuvių, 33 – Lietuvoje, 23 – Estijoje ir 16 – Bulgarijoje, papasakojo „Maxima LT“ korporatyvinės rinkodaros departamento direktorius Giedrius Juozapavičius. O pagal bendrovės strateginį planą iki 2011 m. vien tik Lietuvoje „Maxima LT“ ketina dirbti ne mažiau 350 prekybos plotų.