Per tris 2001 metų ketvirčius "Electrolux" Lietuvoje pardavė produkcijos už 7,263 mln. eurų (pagal dabartinį euro ir lito santykį - 25,078 mln. litų) ir gavo 307 tūkst. eurų (1,06 mln. litų) ikimokestinio pelno.
Pasak E.Jakubonio, "Electrolux" pardavimai Lietuvoje išaugo dėl rinkos augimo bei pirkėjų persiorientavimo prie brangesnių produktų. "Electrolux" orientuojasi į didesnes pajamas gaunančius žmones.
Per šiuos metus "Electrolux" tikisi pasiekti 12,1 eurų (41,8 mln. litų) pardavimus ir gauti 577 tūkst. eurų (1,992 mln. litų) ikimokestinio pelno. Palyginti su 2001 metais, apyvartą tikimasi padidinti 8,6 proc., o pelną - 22 procentais.
Pernai "Electrolux" Lietuvos padalinys gavo 11,14 mln. eurų (38,464 mln. litų) pajamų ir 473 tūkst. eurų (1,633 mln. litų) ikimokestinio pelno.
"Electrolux" prekiauja virtuvės, valymo, girių bei parkų valymo įranga. Žinomiausi bendrovei priklausantys prekės ženklai yra AEG, "Electrolux", "Zanussi", "Husqvarna" ir kiti.