„Superbrands“ sąrašą kiekvienoje šalyje išrenka ekspertų taryba. Ji prekės ženklų nereitinguoja ir jų finansiškai nevertina.

Lietuva tapo pirmąja Baltijos valstybe, paskelbusia vertingiausių prekės ženklų sąrašą.

Pirmajame albume vyrauja Lietuvoje sukurti prekės ženklai. Pasak Ekspertų tarybos pirmininkės Vilijos Railaitės, tai rodo, kad Lietuva, būdama maža rinka, gali būti įdomi stipriais vietos prekių ženk-lais, kurių kūrimo praktika jau dabar sėkmingai perkeliama į kitas rinkas.

Ekspertų taryba vertino 200 Lietuvoje žinomų prekės ženklų. Iš jų 28-iems atiteko „Superbrands“ titulas, suteikiamas trejiems metams.

Net tris „Superbrands“ titulus pelnė VP grupei priklausantys prekės ženklai: „Akropolis“, „Eurovaistinė“ ir „Maxima“. Tarp vertingiausių pateko vienas seniausių lietuviškų prekės ženklų „Alita“, sukurtas 1963 m.

Išskirtinio dėmesio sulaukė telekomunikacijų įmonių prekės ženklai: „Bitė“, „Labas“, „Omnitel“.

Vertingiausiais pripažinti ir humoro laidos „Dviračio šou“ bei skulptūrų parko po atviru dangumi „Europos parkas“ prekės ženklai.

„Superbrands“ įvertinimą yra pelnę tokie pasaulinio garso prekės ženklai: ABBA, „Audi“, DHL, „Sony“, „MasterCard“, „Visa“, „Philips“, „Nokia“, „Microsoft“, „Gillette“, „Kodak“, U2 ir daugelis kitų, atpažįstamų milijonų vartotojų visame pasaulyje.