"Kai buvo priimtas politinis sprendimas aktyviai veržtis į Baltijos ir Rytų Europos rinkas, buvo pasirinktas M&M, Rytų bloke jis jau 9 šalyse atstovauja "FedEx" prekiniam ženklui", - aiškino "FedEx" vadovas Baltijos šalims Nerijus Čelkonas.

"FedEx" siūlomos paslaugos Lietuvoje - tai dokumentų, siuntų ir krovinių pristatymas į 211 pasaulio šalių. Pasak N.Čelkono, siuntos į JAV, Kanadą bei pagrindinius Vakarų Europos miestus pristatomos jau kitą dieną.

Pasirinkusi naują atstovą, "FedEx " Lietuvoje planuoja iki 2004-ųjų pabaigos užimti 15 proc. skubių siuntų eksporto rinkos. N. Čelkono vertinimu, šiuo metu apie 45 proc. šios rinkos turi "DHL International Lietuva", 25 proc. - UPS (bendrovė "Skubios siuntos"), apie 10 proc. - bendrovė TNT.

Kol kas "FedEx" rinkos dalis Lietuvoje yra labai kukli - apie 0,5 procento.

"Konkurento planai užimti 15 proc. eksporto rinkos - labai optimistiški. Tam jie turėtų peržiūrėti savo kainų politiką ir paslaugų kokybę. Jei pavyktų tai sureguliuoti, pajustume didesnę konkurenciją, bet sunku prognozuoti, kai nežinome jų planų", - sakė UPS vadovas Lietuvoje Vladas Lašas.

1973 metais JAV įkurta "FedEx" yra tarptautinė skubių siuntų gabenimo kompanija, pristatanti visų rūšių skubias siuntas "nuo durų iki durų" į 211 pasaulio šalių. "FedEx" kol kas vienintelė pasaulyje, gavusi skubių siuntų vežėjo ISO 9001 kokybės sertifikatą. Ši skubių siuntų vežėja disponuoja didžiausiu pasaulyje lėktuvų ir automobilių parku (647 "FedEx" lėktuvai ir daugiau kaip 45 tūkst. automobilių). Lietuvoje iki šių metų liepos "FedEx'ui" atstovavo bendrovė "Litelfex".

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją