„Lietuvos paštas“ dirba nuostolingai

AB „Lietuvos paštas“ ryšių su visuomene skyriaus viršininkė Gintarė Rimkuvienė Statistikos departamento pateiktus duomenis vadina neatitinkančiais realybės. „Statistikos departamentas pateikė duomenis, kuriuose yra įskaičiuoti pašto ir telekomunikacijų veiklos pelno rodikliai kartu, nes šių metų antrąjį ketvirtį Lietuvos paštas dirbo nuostolingai“,- situaciją komentavo AB „Lietuvos paštas“ ryšių su visuomene skyriaus viršininkė.

G. Rimkuvienė pastebi, kad antrąjį ketvirtį klientai pradėjo dažniau naudotis pašto teikiamomis universaliosiomis ir finansinėmis paslaugomis. Ypač išaugo pašto siuntinių sunkesnių nei 2 kg ir 10 kg kiekis.

„Nepaisant to, kad pašto paslaugomis naudojosi vis daugiau žmonių, pelnas nepadidėjo, nes vis auga išlaidos“,- kalbėjo G. Rimkuvienė.

Didėja pašto paslaugų sąnaudos

Pašto paslaugas teikiančios UAB „Vilpostus“ rinkodaros direktorius Arūnas Treigys teigė, jog šių metų II-ąjį ketvirtį nuostolių nepatyrė, bet ir pelno negavo. „Augant pajamoms, auga ir kaštai, todėl antrojo ketvirčio pelnas lygus nuliui“,- kalbėjo A. Treigys.

UAB „Bijusta“ rinkodaros vadovė Aušrinė Čepauskienė sakė, kad įmonė praėjusį ketvirtį dirbo nuostolingai, o didinami pašto paslaugų tarifai parodo, jog šios veiklos pelningumas nedidėja.

UAB „DPD Lietuva“ marketingo direktorius Gintaras Bingelis Verslosavaitei.lt taip pat teigė, kad pašto paslaugos nebuvo pelningos aptariamuoju laikotarpiu.

„Siųsti laišką yra pigu, o darbo sąnaudos didelės“,- sakė G. Bingelis, pridurdamas, jog artimiausiu metu UAB „DPD Lietuva“ stengsis dar labiau mažinti darbo sąnaudas, taikydama daugiau IT technologijų.

Kurjerių veikla populiarėja

Tarptautinių kurjerių pašto įmonės UAB „DHL Lietuva“ prekybos ir marketingo vadybininkė Aušra Rutkauskienė Verslosavaitei.lt pateikė duomenis, kuriuose fiksuojamas II-ojo ketvirčio pelno padidėjimas (7,6 proc.).

Be to, jau yra skaičiuojamas III-ojo ketvirčio pirmųjų dviejų mėnesių pelno augimas (19,5 proc.), lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.

Pasak A. Rutkauskienės, šiuos rodiklius labiausiai skatina naujos Lietuvos rinkoje įsikuriančios įmonės, kurios savo siuntinius patiki UAB „DHL Lietuva“ įmonei. Taip pat padidėjęs importo paslaugų augimas Lietuvoje ir atsiradęs didesnis poreikis itin skubiems pristatymams.